مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 11:202023-01-30سياسي

ایجاد شفافیت و انضباط مالی در بودجه ریزی 1402 سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران


مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران گفت: در بودجه ریزی سازمان ها و شرکت ها در لایحه بودجه 1402 شهرداری تهران بر ایجاد انضباط مالی تاکید شده است .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، امیر شهرابی در این باره گفت: در مسیر بودجه ریزی شهرداری تهران در 2 محور بودجه سازمان ها و شرکت ها و بودجه مناطق تحولاتی انجام شده است.

وی بیان کرد: یکی از مشکلاتی که در حوزه بودجه سازمان ها و شرکت ها وجود داشت، عدم نظارت کامل مدیریت کلان بر نحوه عملکرد بودجه ای این مجموعه ها آن هم به دلیل ضعف ساختاری در سنوات گذشته بود.

مدیرکل برنامه و بودجه شهرداری تهران با اشاره به اینکه این مشکل در دولت نیز دیده می شود و تنها مربوط به شهرداری تهران نیست، ادامه داد: با بازنگری در فرایند بودجه ریزی سازمان ها و شرکت ها، بودجه این مجموعه ها به سامانه مالی شهرداری تهران متصل می شود تا مسیر شفافیت و انضباط مالی که مد نظر شهردار تهران است محقق و یک چارچوب کنترلی و نظارتی را در بودجه سازمان ها و شرکت ها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حوزه مناطق و ستاد نیز بازنگری هایی در ردیف های بودجه انجام شده و به سمت ادغام برخی از ردیف ها و تدقیق  ردیف های بودجه به سمت واقعی سازی حرکت کرده ایم، بیان کرد: در این زمینه 17 اقدام  تحولی در حال وقوع است که کمک می کند تا بتوانیم به سمت یک بودجه عدالت محور 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد شفافیت و انضباط مالی در بودجه ریزی 1402 سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران

ایجاد شفافیت و انضباط مالی در بودجه ریزی 1402 سازمان ها و شرکت های شهرداری تهران