مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:502023-01-30سياسي

بررسی امکان راه اندازی سرویس مالی بین الملل بین ایران و عمان


در دومین روز سفر هیئت پست عمان به ایران راهکارهای توسعه تجارت الکترونیکی بین الملل در حوزه پستی بین دو طرف و بررسی امکان راه اندازی سرویس مالی بین الملل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

- در دومین روز سفر هیئت پست عمان به ایران راهکارهای توسعه تجارت الکترونیکی بین الملل در حوزه پستی بین دو طرف و بررسی امکان راه اندازی سرویس مالی بین الملل مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر ارتباطات و امور بین الملل شرکت ملی پست، حسین غضنفری سرپرست معاونت توسعه فناوری اطلاعات، امنیت شبکه و هوشمندسازی سازی در نشست با هیئت پست عمان به تشریح خدمات و سرویس های نوین پستی در بستر فناوری پرداخت.

غضنفری با اشاره به اینکه صنعت پست در ایران همگام با سایر مجریان پستی در سراسر جهان با ایجاد تحول در سرویس پستی خود در مسیر تجارت الکترونیک و هوشمندسازی خدمات حرکت کرده تا پاسخگوی نیازهای روزافزون مشتریان و شهروندان باشد، گفت: پست ایران با بهره مندی از شبکه گسترده پستی، اقدام به راه اندازی سرویس e_bazar(بازار الکترونیک) نموده است.

وی افزود: در این سرویس پستی، تولیدکنندگان، عرضه کنندگان و مصرف کنندگان کالا بدون واسطه اقدام به خرید و فروش در بستر اینترنت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی امکان راه اندازی سرویس مالی بین الملل بین ایران و عمان

بررسی امکان راه اندازی سرویس مالی بین الملل بین ایران و عمان