مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-30اقتصادي

نیاز مصرف مردم در بازار طلا، ارز، مسکن و خودرو از مالیات معاف است


سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر فرد بالای 18 سال که دارای یک خودرو، یک مسکن و 200 گرم طلا باشد از مالیات بر عایدی سرمایه معاف است و مجلس همه تلاش خود را کرده تا نیاز مصرفی مردم در این بازارها از مالیات معاف باشند.

- سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هر فرد بالای 18 سال که دارای یک خودرو، یک مسکن و 200 گرم طلا باشد از مالیات بر عایدی سرمایه معاف است و مجلس همه تلاش خود را کرده تا نیاز مصرفی مردم در این بازارها از مالیات معاف باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی طغیانی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و در جریان بررسی طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون ابهامات وارده به ماده 12 این طرح بیان کرد: در این طرح معافیت های مالیاتی زیادی دیده شده که حتی انتقاداتی را وارد می کنند که فراتر از اهداف طراحان معافیت مالیاتی داده شده است.

براساس این طرح در هر خانواده هر فردی که بالای 18 سال داشته باشد از مالیات برای یک خودرو معاف است و در طول سال می تواند چندین بار یک خودرو خرید و فروش کند.

یعنی اگر در یک خانواده پنج نفر حضور دارند که بالای 18 سال می باشد هر پنج نفر می توانند یک خودرو داشته و از مالیات معاف باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز مصرف مردم در بازار طلا، ارز، مسکن و خودرو از مالیات معاف است

نیاز مصرف مردم در بازار طلا، ارز، مسکن و خودرو از مالیات معاف است