مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-30سياسي

جبلی: امیدوارم برای تولید آثار به اسوه های انقلاب بیش از پیش توجه کنیم


مراسم رویداد اول فصل کتاب رسانه ملی با حضور پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیما، غلامعلی حدادعادل رییس فرهنگستان زبان و ادب فارسی، وحید جلیلی قائم مقام رییس سازمان صداوسیما و جمعی از کارمندان رسانه ملی در سالن کوثر ساختمان اداری جام جم برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم رویداد اول فصل کتاب رسانه ملی که یکشنبه نهم بهمن برگزار شد کتاب پاییز آمد (خاطرات فخرالسادات موسوی همسر سردار شهید احمد یوسفی) به قلم گلستان جعفریان به عنوان اولین کتاب فصل کتاب رسانه ملی معرفی شد، همسر و خانواده شهید و جمعی از نویسندگان نیز حضور داشتند و به برگزیدگان مسابقه کتابخوانی این کتاب، هدایایی اهدا شد.

لزوم معرفی کتاب های فاخر رییس رسانه ملی در این مراسم با اشاره به لزوم معرفی کتاب های فاخر و شاخص در رسانه ملی، اظهار داشت: همواره سعی کردم در هر مناسبتی یکی از آثار برجسته در حوزه ادبیات را معرفی می کنم و در دوران تحولی صداوسیما بر ترویج کتب و آثار فاخر همواره تاکید کرده ایم.

جبلی با یادآوری اینکه پیش از این نیز به کتاب پاییز آمد (خاطرات فخرالسادات موسوی همسر سردار شهید احمد یوسفی) پرداخته شده است، در این زمینه گفت: در اولین سالگرد صدور حکم مقام معظم رهبری برای ریاست سازمان صداوسیما، این کتاب را در نشست افق تحول معرفی کردیم که خوشبختانه مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبلی: امیدوارم برای تولید آثار به اسوه های انقلاب بیش از پیش توجه کنیم

جبلی: امیدوارم برای تولید آثار به اسوه های انقلاب بیش از پیش توجه کنیم