مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-30فرهنگي

هشت فیلم کوتاه 100 ثانیه ای در کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است


مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت فیلم کوتاه 100 ثانیه ای در استان تولید شده است.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشت فیلم کوتاه 100 ثانیه ای در استان تولید شده است.

محمدحسن محمودی در جمع خبرنگاران افزود: این فیلم ها با موضوعات گوناگون برای حضور در جشنواره فیلم 100 توسط فیلمسازان و کارگردانان توانمند استان تولید شده است.

وی اظهارکرد: پیش از این نیز حوزه هنری استان در عرصه فیلم کوتاه 100 ثانیه ای در جشنواره های ملی ایثار، مبین، مقاومت، فیلم 100، جشنواره فیلم کشور هندوستان و… شاهد درخشش آثار تولیدی حوزه هنری استان بوده است.

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه یکی از رسالت های حوزه هنری تربیت و حمایت از فیلمسازان جوانی است که وارد عرصه فیلمسازی شده اند و هنوز در گام های ابتدایی روند کاری خود هستند، گفت: پس از اعلام فراخوان عمومی و بررسی فیلم نامه های دریافت شده، هشت اثر بستنی به کارگردانی مهدی صدیقی، ضایعات به کارگردانی علی صلاحی فرد، فرزندان ایران به کارگردانی اسحاق آقایی، قطره ای آب به کارگردانی مسعود مدنی، و سه فیلم یک روز با زن عشایر ، از جنگ تا کرونا ، زباله و پاکبان ضد ویروس نیست به کارگردانی سعید کریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشت فیلم کوتاه 100 ثانیه ای در کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است

هشت فیلم کوتاه 100 ثانیه ای در کهگیلویه و بویراحمد تولید شده است