مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 بهمن 1401 ساعت 07:102023-01-30ورزشي

برگزاری مسابقه چهارجانبه رزم آوران در نهاوند


رییس ورزش و جوانان نهاوند از برگزاری مسابقه چهارجانبه رزم آوران، مسابقات مینی فوتبال محلات، فوتسال چهارجانبه با حضور ملی پوشان پیشکسوت و بسکتبال بانوان در دهه فجر خبر داد.

- سلیمان جوانمردی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در نهاوند اظهار کرد: به میمنت فرا رسیدن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر بیش از 70 برنامه و مسابقه ورزشی در شهرستان نهاوند برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه ها در قالب مسابقات، همایش ها و جشنواره های ورزشی در دو بخش آقایان و خانم ها برگزار می شود گفت: آغاز برنامه های دهه فجر با نواختن زنگ انقلاب در زورخانه پوریای ولی خواهد بود.

رییس ورزش و جوانان نهاوند افزود: تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، همایش سوارکاری، جشنواره ورزش های بومی و محلی،  همایش پیاده روی و برگزاری مسابقات ورزشی در 17 رشته ورزشی از شاخص ترین برنامه ها خواهد بود.

وی از برگزاری چندین مسابقه چندجانبه در این ایام خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه چهارجانبه رزم آوران، مسابقات مینی فوتبال محلات، مسابقه فوتسال چهارجانبه با حضور ملی پوشان پیشکسوت، مسابقه بسکتبال بانوان نهاوند با یکی از تیم های خارج از استان از دیگر برنامه های دهه فجر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه چهارجانبه رزم آوران در نهاوند

برگزاری مسابقه چهارجانبه رزم آوران در نهاوند