مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 23:402023-01-29حوادث

راز دستبرد عجیب به خودروها!


عاملان دستبرد شبانه به خودروهای داخل پارکینگ مجتمع های مسکونی در حالی با شلیک بامدادی پلیس مشهد دستگیر شدند که ماجرای سرقت های اعضای این باند 5نفره ابعاد گسترده تری یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، همزمان با آغاز طرح تشدید مقابله با سرقت های شبانه در مشهد که از مدتی قبل با تدابیر رییس پلیس مشهد در دستور کار نیروهای انتظامی قرار گرفته است، گروهی از افسران تجسس کلانتری فراجا نیز به منظور پیشگیری و مبارزه با سرقت های خیابانی وارد عمل شدند.

آن ها با تقویت گشت های نامحسوس، اماکن و خیابان هایی را زیر چتر اطلاعاتی گرفتند که احتمال تردد سارقان در آن ها وجود داشت.

در حالی که نیروهای گشت عملیات انتظامی را در بولوار پیروزی مشهد ادامه می دادند ناگهان در هوای گرگ و میش بامدادی به خودروی پرایدی مشکوک شدند که در اطراف مجتمع های مسکونی دور می زد.

ماموران با مشاهده زن جوانی که در صندلی جلو نشسته بود و اطراف را می پایید، به فرضیه نخ نمایی رسیدند که سارقان برای فریب شهروندان از حضور یک زن جوان در خودروها استفاده می کنند.

به همین علت آن ها بلافاصله پلاک خودرو را از مرکز فرماندهی استعلام کردند و در همین هنگام نیز به تعقیب نامحسوس پراید پرداختند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راز دستبرد عجیب به خودروها!

راز دستبرد عجیب به خودروها!