مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 23:002023-01-29اقتصادي

243 هزار تن کالا از استان سمنان به کشورهای مختلف صادر شد


رییس سازمان صمت سمنان بابیان اینکه 243 هزار تن کالا از استان به کشورهای مختلف صادر شده است، گفت: 26 کشور مقصد این کالاها بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، یادگار احمدی شامگاه یکشنبه در چهارمین جلسه کارگروه توسعه صادرات استان سمنان به میزبانی سالن جلسات غدیر استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی 10 ماهه گذشته 243 هزار تن کالا از استان به کشورهای مختلف صادر شده است، ابراز داشت: این مهم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش 23 درصدی ارزش دلاری کالاهای صادراتی را نشان می دهد.

وی ضمن بیان اینکه 26 کشور دنیا مقصد کالاهای تولیدی استان سمنان هستند.

افزود: ترکمنستان، عمان، روسیه، گرجستان، سوریه، افغانستان، ترکیه، آلمان، ایتالیا، عراق، هند از جمله کشورهایی هستند که کالاهای استان به آن ها صادر شده است.

رییس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه ارزش کالاهای صادراتی استان بالغ بر 97 میلیون دلار برآورد شده است، ابراز داشت: از جمله کالاهای صادر شده را می توان به هیدرو کربن، سیم و کابل، روغن تصفیه، نمک خوراکی، رزین، لوازم خانگی، محصولات لبنی، محصولات پلیمری بر پایه نفتی و پتروشیمی اشاره کرد.

احمدی با بیان اینکه طی مدت مذکور 22 هزار تن کالا به استان سمنان وارد شده است، تصریح کرد: ارزش این کالاها که بیشتر مواد اولیه و مایحتاج مورد نیاز صنایع استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

243 هزار تن کالا از استان سمنان به کشورهای مختلف صادر شد

243 هزار تن کالا از استان سمنان به کشورهای مختلف صادر شد