مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 20:402023-01-29پزشكي

پلمب 8 آرایشگاه زنانه مداخله گر امور پزشکی در قم


مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قم از پلمب 8 آرایشگاه زنانه مداخله گر امور پزشکی در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوبه جندقی بعد از ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: انجام برخی از اقدامات زیبایی در آرایشگاه ها، خطراتی برای سلامتی افراد به دنبال دارد و عوارض ناشی از این اقدامات که از سوی افراد فاقد صلاحیت و غیر پزشک صورت می گیرد قابل جبران نیست.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: بسیاری از شهروندان از این موضوع آگاهی ندارند که تزریق ژل و بوتاکس اقدامی کاملاً پزشکی است که می بایست توسط پزشک صورت پذیرد.

جندقی افزود: از شهروندان درخواست می شود برای انجام چنین اموری به مراکز درمانی مجاز و همچنین مطب پزشکان دارای پروانه معتبر مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه ورود آرایشگاه ها به امور پزشکی تخلف است افزود: در این زمینه کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، با همکاری پلیس اماکن و همچنین اصناف در روزهای گذشته در بازرسی های خود 8 آرایشگاه زنانه که در امور پزشکی دخالت داشتند را پلمب کردند.

مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه پرونده این آرایشگاه ها به مراجع قضایی ارجاع شده است افزود: این آرایشگاه ها اقدام به اموری ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 8 آرایشگاه زنانه مداخله گر امور پزشکی در قم

پلمب 8 آرایشگاه زنانه مداخله گر امور پزشکی در قم