مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 17:402023-01-29ورزشي

بیش از 500 طرح محرومیت زدایی در استان هرمزگان اجرا می شود


مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: به مناسب دهه فجر بیش از 500 طرح محرومیت زدایی در راستای ضرورت حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه در هرمزگان اجرایی می شود.

- بندرعباس - مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: به مناسب دهه فجر بیش از 500 طرح محرومیت زدایی در راستای ضرورت حمایت از اقشار ضعیف و آسیب پذیر جامعه در هرمزگان اجرایی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ یاسین باوقار ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه فجر افزود: برای ساخت و اجرای این تعداد طرح افزون بر 200 میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی بیان کرد: طرح بزرگ آبرسانی به مناطق محروم، افتتاح زمین ورزشی، افتتاح خانه بهداشت و افتتاح راه مواصلاتی از شاخص ترین طرح های افتتاحی بسیج سازندگی هرمزگان در دهه فجر است که برای اجرای این طرح ها 36 میلیارد تومان هزینه شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اظهارکرد: بسیج سازندگی هرمزگان در راستای خدمت به محرومان جامعه و اجرایی کردن فرمایش رهبرمعظم انقلاب مبنی بر محرومیت زدایی و خدمات رسانی به مردم و همچنین در جهت عمق بخشی و توسعه و کارآمدی انقلاب با استفاده از ظرفیت های موجود اقدام به اجرای طرح های محرومیت زدایی در مناطق محروم، سخت گذر (صعب العبور) و کمتر توسعه یافته در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 500 طرح محرومیت زدایی در استان هرمزگان اجرا می شود

بیش از 500 طرح محرومیت زدایی در استان هرمزگان اجرا می شود