مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 15:472023-01-29سياسي

آینده از آن اسلام است


معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در محکومیت هتک حرمت به ساحت مقدس قرآن کریم و آتش زدن آن توسط دولت های رسوای سوئد و هلند بیانیه ای صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام بدین شرح است: یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ الله بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْکَرِهَ الْکَافِرُونَ.

(صف 8) بار دیگر جولان جنون و سفاهت و جهالت، از آتشگاه شیطان صفتان عالم و در سایه پرنکبت حامیان تاریک اندیش دنیای غرب و پشتیبانی مجموعه های خبیث صهیونیستی و حامیان سرسپرده آنان با دستاویز شعار مدعیان دروغین آزادی و آزادگی و حقوق بشر، به جنگ و اهانت به ساحت قدسی کلام الله مجید آمدند.

علی رغم توطئه های بی پایان جبهه مستأصل و خفت خیز استکبار، دریای خروشان معارف و معرفت الهی و تلالوی روزافزون اسلام عزیز و کتاب حیات بخش آن، قرآن کریم چراغ پرفروغ انوار مقدسی است که موجب گسترش گرایش روز افزون ملت های مظلوم و ستمدیده به تعالیم آسمانی اسلام گشته است تا پیشرفت و منطق مستحکم قرآن،کینه جهان کفر به سردمداری آمریکای جنایتکار و صهیونیست های مفلوک، این بار با دست های آلوده و نفس های مسموم سیاستمداران اروپایی؛ به ویژه دولت های رسوای سوئد و هلند به نمایش درآید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آینده از آن اسلام است

آینده از آن اسلام است