مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 14:022023-01-29پزشكي

تدوین برنامه راهبردی سال 1404 در افزایش نرخ باروری در همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان به پلمب دو مرکز مامایی سقط جنین طی یک ماه اخیر اشاره کرد و گفت: برنامه راهبردی سال 1404 در افزایش نرخ باروری از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان تهیه و تدوین شده است.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان به پلمب دو مرکز مامایی سقط جنین طی یک ماه اخیر اشاره کرد و گفت: برنامه راهبردی سال 1404 در افزایش نرخ باروری از سوی دانشگاه علوم پزشکی همدان تهیه و تدوین شده است.

دکتر محمدمهدی مجذوبی یکشنبه 9 بهمن ماه در دیدار با نمایندگان استان همدان در مجمع نمایندگان، با اشاره به اینکه رشد برخی شاخص ها در حوزه های بهداشتی، عمرانی و پژوهشی طی یک سال گذشته بسیار چشمگیر است، اظهار کرد: خوشبختانه در این ایام توانستیم رتبه اول کشوری را در بین دانشگاه های تیپ یک از نظر شاخص پویایی نظارت بر مراکز درمانی کسب کنیم.

وی به راه اندازی آزمایشگاه مرجع بهداشت در این مدت اشاره کرد و افزود: طراحی و اجرای طرح همت(پاسخگویی به سوالات تلفنی شهروندان در زمینه های روانشناختی مربوط به همه گیری کرونا) با راه اندازی خط تلفن 3113 از جمله اقدامات اثرگذار بوده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان با اشاره اخذ رتبه برتر کشوری در پوشش واکسیناسیون بالای صددرصد مادران باردار استان همدان بیان کرد: پوشش مناسب واکسیناسیون کووید 19در جمعیت بالا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدوین برنامه راهبردی سال 1404 در افزایش نرخ باروری در همدان

تدوین برنامه راهبردی سال 1404 در افزایش نرخ باروری در همدان