مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 12:202023-01-29پزشكي

تامین مایحتاج نمازخانه های خوابگاه های دانشجویی علوم توانبخشی


ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی موضوع «پیگیری موضوع تامین لوازم و مایحتاج نمازخانه های خوابگاه های دانشجویی، ستاد دانشگاه و مراکز درمانی تابعه» را تصویب کرد.

- ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی موضوع پیگیری موضوع تامین لوازم و مایحتاج نمازخانه های خوابگاه های دانشجویی، ستاد دانشگاه و مراکز درمانی تابعه را تصویب کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی، ستاد اقامه نماز دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی ضمن تشکیل جلسه با حضور سرپرست دانشگاه و سایر اعضای ستاد، اجرای برخی از برنامه ها، از جمله پیگیری موضوع تامین لوازم و مایحتاج نمازخانه های خوابگاه های دانشجویی، ستاد دانشگاه و مراکز درمانی تابعه را به تصویب رساند.

دکتر سید علی حسینی سرپرست دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی در این نشست، گفت: اقامه نماز از وظائف مهم پارسایان است، ستاد اقامه نماز به عنوان امر مهم و اساسی در ابتداء لازم است به برنامه ریزی کلان، گسترده و همه جانبه روی آورد و گزارشی از فعالیت ها تهیه و نقاط قوت تقویت شود و جذابیت های لازم برای طیف های مختلف ایجاد کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مایحتاج نمازخانه های خوابگاه های دانشجویی علوم توانبخشی

تامین مایحتاج نمازخانه های خوابگاه های دانشجویی علوم توانبخشی