مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:502023-01-29سياسي

اعزام تبیین گران جهادی به روستاهای مازندران در دهه فجر


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با بیان اینکه دولت سیزدهم پروژه ایران هراسی را ناکام گذاشت از اعزام تبیین گران جهادی به روستاها در دهه فجر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، روح الله سلگی پیش از ظهر یکشنبه در جمع تبیین گران وقایع انقلاب مازندران افزود: جهاد تبیین راهبرد مدیریتی برای غلبه بر هجمه وسیع فرهنگی غرب است.

این مسئول سیاسی با اشاره به دستاوردهای بی شمار انقلاب اسلامی افزود: انقلاب اسلامی در تمامی حوزه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی تحول شگرفی داشته است.

وی تقابل جمهوری اسلامی ایران با استکبار جهانی را واقعی و ناشی از رویکرد فرهنگی و استعماری غرب دانست و اضافه کرد: ما در زمینه فرهنگی با اتکا به مبانی اعتقادی و فکری انقلاب اسلامی و مطالبه گر پیشتاز هستیم.

سلگی، لزوم سرمایه گذاری برای استحکام بنیان های فرهنگی انقلاب اسلامی در برابر نظام سلطه بین الملل را خواستار شد و افزود: سرمایه گذاری برای تقویت سامانه های فرهنگی کشور موجب خنثی سازی توطئه ها و ترفندهای استکبار علیه ایران اسلامی خواهد شد.

وی با اظهار اینکه پروژه جدید استکبار در نظام بین الملل، ایران هراسی است، گفت: دولت سیزدهم با تعامل و هم افزایی بین المللی و مشارکت در سازمان های هماهنگی جهانی و منطقه ای این حربه استکباری را ناکام گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تبیین گران جهادی به روستاهای مازندران در دهه فجر

اعزام تبیین گران جهادی به روستاهای مازندران در دهه فجر