مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:352023-01-29سياسي

جشنواره فجر «انقلاب بچه های مسجد» در خراسان جنوبی برگزار می شود


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: جشنواره فجر « انقلاب بچه های مسجد» در شش بخش در خراسان جنوبی برگزار می شود.

- بیرجند- مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی گفت: جشنواره فجر انقلاب بچه های مسجد در شش بخش در خراسان جنوبی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی محقی صبح یکشنبه در نشست خبری ستاد دهه فجر خراسان جنوبی اظهار کرد: در ایام دهه فجر جشنواره فجر انقلاب بچه های مسجد را در خراسان جنوبی برگزار خواهیم کرد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان جنوبی بیان کرد: این جشنواره در بخش های مختلفی چون سهم من، بخش فجرانه، بخش پلاکارد نویسی، بخش مترسک سازی، بخش مسابقه کتابخوانی و بخش حرف حساب برگزار می شود.

محقی با اشاره به اینکه در بخش فجرانه برنامه هایی چون آذین بندی محله را خواهیم داشت، افزود: در این بخش از افرادی که پرشکوه ترین، خلاقانه ترین، نوجوانانه ترین و کم هزینه ترین آذین بندی را داشته باشند، تقدیر می شوند.

وی ادامه داد: در بخش سهم من نیز معرفی دستاوردهای انقلاب در قالب یک ویدئوی جذاب و خلاقانه پیگیری می شود و جوایز ویژه ای نیز برای این بخش در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره فجر «انقلاب بچه های مسجد» در خراسان جنوبی برگزار می شود

جشنواره فجر «انقلاب بچه های مسجد» در خراسان جنوبی برگزار می شود