مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 11:102023-01-29اجتماعي

مراکز تحت نظارت بهزیستی در زلزله خوی آسیب ندیده اند


مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور با اشاره به پیگیری های ریاست سازمان بهزیستی کشور درخصوص وضعیت مددجویان تحت پوشش منطقه زلزله زده خوی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آسیب های اجتماعی خبرگزاری فارس،  محمدرضا کاظم زاده  مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور در پی زلزله 5.

9 ریشتری ساعت 21:44 دقیقه شب گذشته(8 بهمن ماه) به عمق 7 کیلومتری در استان آذربایجان غربی، حوالی خوی با اشاره به پیگیری های ریاست سازمان بهزیستی کشور درخصوص وضعیت مددجویان تحت پوشش، گفت: خوشبختانه برای مراکز تحت نظارت بهزیستی مشکلی به وجود نیامده است.

مدیرکل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل بهزیستی کشور با اشاره به تخریب منازل مسکونی مددجویان در این منطقه زلزله، عنوان کرد: پس از شناسایی مددجویان آسیب دیده، نسبت به ارائه خدمات تخصصی و حمایتی اقدام می شود.

در حال حاضر با هماهنگی ستاد بحران و هلال احمر نسبت به اسکان و توزیع اقلام معیشتی اقدام شده است و واحدهای سیار بهزیستی برای ارائه خدمات حمایتی و روانشناسی در مناطق زلزله زده حاضر شدند و به ارائه فعالیت های تخصصی همچون مداخلات روانی اجتماعی، توانبخشی و توان پزشکی مددکاری می پردازند.

وی با بیان اینکه در این زلزله خسارات جانی در میان جامعه هدف نبود است، در پایان یادآور شد: سازمان بهزیستی کشور نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تحت نظارت بهزیستی در زلزله خوی آسیب ندیده اند

مراکز تحت نظارت بهزیستی در زلزله خوی آسیب ندیده اند