مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-29اقتصادي

تصویب اجرای طرح هادی در 20 روستای محروم چهارمحال و بختیاری


معاون عمرانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: استانداری با اجرای طرح هادی 20 روستای محروم به منظور احداث چهار مسکن برای معلولان و تکمیل تعدادی ساختمان های افراد محروم موافقت کرد.

- علی حیدری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: جلسه ای در دفتر معاون اول رییس جمهور با حضور وزرای کشوری از جمله وزیر نیرو و جهاد کشاورزی، استاندار چهارمحال وبختیاری، مدیران آب منطقه ای، آبفا و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار و عملکرد استان در خصوص اجرای عملیات عمرانی و کاهش تنش آبی ارزیابی شد.

وی افزود: استانداری با اجرای طرح هادی 20 روستای محروم استان به منظور احداث چهار مسکن برای معلولان و تکمیل تعدادی از ساختمان های افراد محروم موافقت کرد.

وی با اشاره به حوادث اخیر د، این استان خاطرنشان کرد: در این سفر و دیدار با رییس مدیریت بحران کشور با جذب به موقع اعتبارات سیل در حدود 350 میلیارد تومان برای استان موافقت شد.

حیدری ادامه داد: دو طرح مطالعاتی سیلاب استان چهارمحال و بختیاری و ریزپهنه بندی زلزله استان نیز به عنوان استان پایلوت در کشور تصویب شد، جذب اعتبارات و ماشین آلات برای شهرداری ها و دهیاری های استان از دیگر مصوبات این جلسات بود که با تلاش استانداری پیگیری می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب اجرای طرح هادی در 20 روستای محروم چهارمحال و بختیاری

تصویب اجرای طرح هادی در 20 روستای محروم چهارمحال و بختیاری