مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:202023-01-29اقتصادي

رییس کل بانک مرکزی از طرح جدید خود برای کنترل بازار ارز خبر داد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، الهام آزاد، عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس، با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: نشست امروز نشست کمیسیون اصل 90 ساعت 6: - عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 جزییات نشست این کمیسیون با رییس کل بانک مرکزی را تشریح کرد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، الهام آزاد، عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس، با اشاره به نشست امروز صبح کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: نشست امروز نشست کمیسیون اصل 90 ساعت 6:30 صبح امروز، یکشنبه 9 بهمن ماه با حضور محمدرضا فرزین رییس کل بانک مرکزی و معاونین وی برگزار شد.

وی افزود: در این جلسه رییس کل بانک مرکزی گزارشی را از برنامه های خود برای کنترل بازار ارز و همین طور تخصیص منابع ارزی به سامانه مربوط به دانشجویان خارج از کشور ارائه کرد.

عضو هیات رییسه کمیسیون اصل 90 مجلس اظهار داشت: آقای فرزین گفت که سامانه ناخدا مربوط به دانشجویان ایرانی خارج از کشور از پیش از این زیر نظر وزارت علوم فعال بود و ما برای رفع بیش تر نیاز های دانشجویان منابع ارزی جدیدی را به این سامانه تزریق کردیم.

آزاد خاطرنشان کرد: رییس کل بانک مرکزی در مورد نوسانات موجود در بازار ارز گفت که بخش قابل توجهی از این نوسانات به خاطر ترس از آینده است و این ترس باعث افزایش تقاضا برای خرید و در نهایت باعث ایجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس کل بانک مرکزی از طرح جدید خود برای کنترل بازار ارز خبر داد

رییس کل بانک مرکزی از طرح جدید خود برای کنترل بازار ارز خبر داد