مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 10:052023-01-29سياسي

استفاده از نخبگان فرهنگی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است


معاون امور استان های سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: استفاده از نخبگان فرهنگی و مذهبی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام ناصر شکریان امیری صبح یکشنبه در گردهمایی بصیرتی بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در امامزاده آقا علی عباس (ع) اصفهان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار 28 دی ماه با مدیران ستادی این سازمان، اظهار داشت: باید هر کدام از مدیران سازمان تبلیغات اسلامی در هر سطحی، منویات رهبری معظم را در برنامه های آینده خود مدّ نظر قرار دهند.

وی تاکید کرد: مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان ها باید نکات روشن و راهبردهای اساسی مطرح شده در دیدار اخیر رهبر معظم را مورد بررسی و تحلیل قرار دهند و برای نخبگان فرهنگی تبلیغی تبیین نمایند.

حجت الاسلام شکریان خاطر نشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با نگاه تحوّل در عرصه تبلیغ، استفاده از ظرفیت های مردمی همچون نخبگان فرهنگی مذهبی، جوانان و نوجوانان و اقشار مختلف مردم را در دستور کار قرار داده است و به حمد الله تا کنون قدم های موثری برداشته است.

بازنگری و تحوّل در انجام فعالیت ها و اقدامات سازمان تبلیغات اسلامی ضروری است همچنین حجت الاسلام مهدی فوقی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان نیز در سخنانی هدف از برگزاری این نشست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از نخبگان فرهنگی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است

استفاده از نخبگان فرهنگی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است