مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:562023-01-29اجتماعي

معجزه برف 17 سانتی متری در یاسوج!/چرا کمر درختان خیلی آسان شکست؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ از شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران یاد می شود شهری که سالهای سال این عنوان پر مسما و زیبا را یدک می کشد اما به ظاهر آن که بنگریم بسیاری از معابر و کوچه ها و المان ها و میادین و خیابان های آن هیچگونه تطابقی با پایتخت طبیعت ایران ندارند.

آنچه را که از زیبایی همه ندارند یاسوج جملگی در خود دارد! شهر یاسوج بر خلاف بسیاری از مراکز استان های کشور همه مواهب طبیعی و آنچه را که خداوند باید از زیبایی نصیب یک شهر می کرده در خود دارد شهری که از یک سو قلل سر به فلک کشیده و سفیدپوش دنا آن را احاطه کرده و از سوی دیگر آبشار یاسوج و در دل آن یک مار خوش خط و خال به نام رود به بشار جریان دارد.

اما با وجود این همه نعمت و موهبت هرگز نتوانستیم از این همه آفریده های زیبا برای شکل دادن به یک شهر خوب و توریستی و گردشگری استفاده کنیم.

شهر یاسوج هر چند در منطقه خوش آب و هوا واقع شده و طبیعت زیبایی دارد و درختان بلوط از هر سو بر فراز این شهر طنازی می کنند اما فضای سبز شهر به هیچ وجه با طبیعت اطراف آن همخوانی ندارد.

پایتختی عاری از طبیعت!؟ به پارک ها و فضای سبز اعم از بلوارها و میادین که نگاه کنیم نه تنها زیبایی خاصی در آن دیده نمی شود بلکه گاها شاهد بی سلیقگی و بی تدبیری در زیباسازی شهر هستیم در حالی که بسیاری از شهرهای کوی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معجزه برف 17 سانتی متری در یاسوج!/چرا کمر درختان خیلی آسان شکست؟

معجزه برف 17 سانتی متری در یاسوج!/چرا کمر درختان خیلی آسان شکست؟