مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-29سياسي

نماینده میاندوآب: مودت و دوستی بین ایران و آذربایجان تمام شدنی نیست


نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تیراندازی در سفارت آذربایجان را محکوم کرد و گفت: دوستی و محبت بین ایران و آذربایجان سابقه ای دیرینه دارد.

- نماینده مردم میاندوآب در مجلس شورای اسلامی تیراندازی در سفارت آذربایجان را محکوم کرد و گفت: دوستی و محبت بین ایران و آذربایجان سابقه ای دیرینه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی عیسی زاده در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری و در واکنش به تذکر صباغیان بیان کرد: برخی موارد در کشور هستند که قابل حل در مجلس شورای اسلامی و دولت نبوده و این اختیار به سران سه قوه برای حل این مسائل داده شده است نیازی نیست این موارد در همه جا مطرح شود.

نماینده میاندوآب در ادامه اظهار کرد: ما نمایندگان آذربایجان حرکت اخیر تیراندازی در سفارت آذربایجان را شدیدا محکوم می کنیم، مودت و دوستی بین ایران و آذربایجان تمام شدنی نیست و در روزهای سخت آذربایجان، ایران همواره در کنار آنها بوده است.

وی تصریح کرد: ما در هر دو طرف ارس برای سربلندی اسلام و نابودی دشمنان و فتنه گران یک صدا بوده و هرگونه اقدام برای برهم زدن دوستی بین ایران و آذربایجان را محکوم می کنیم.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده میاندوآب: مودت و دوستی بین ایران و آذربایجان تمام شدنی نیست

نماینده میاندوآب: مودت و دوستی بین ایران و آذربایجان تمام شدنی نیست