مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:552023-01-29ورزشي

سهم اندک حمایت های مالی متولیان از ورزش کارگری خراسان جنوبی


علی رغم اینکه ورزش های کارگری از اهمیت بسیاری برخوردار است اما حمایت های مالی متولیان از این مهم در خراسان جنوبی اندک است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابوالفضل علیزاده بیرجندی شنبه شب در مجمع سالانه هیئت ورزش های کارگری خراسان جنوبی با اشاره به گزارش سایت قطره و به نقل ازعملکرد سال جاری، بیان کرد: با فعال کردن دو انجمن جدید در سال جاری، تعداد انجمن های فعال هیئت به 33 انجمن رسیده است.

وی گفت: هیئت ورزش های کارگری در 11 شهرستان خراسان جنوبی فعال است و در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی و سیاسی برنامه های متنوع ورزشی برای جامعه کارگری برگزار شده است و با برپای مسابقات قهرمانی ورزشکاران برتر به رقابت های کشوری اعزام شده اند.

رییس هیئت ورزش های کارگری خراسان جنوبی اظهار کرد: سال گذشته بیش از 160 جلسه هماهنگی برنامه های ورزشی و مناسبتی هیئت و 78 مسابقه قهرمانی در رشته های مختلف ورزشی جامعه کارگری استان برگزار شده است.

علیزاده بیرجندی ادامه داد: تیم های ورزش کارگری استان در 16 مسابقه قهرمانی کشوری شرکت کرده اند و ورزشکاران خراسان جنوبی 14 مدال رنگارنگ را به ارمغان آورده اند.

وی با اشاره به مشکلات مالی هیئت ورزش های کارگری استان عنوان داشت: بسیاری از هزینه های اعزام تیم های ورزشی به مسابقات قهرمانی کشور توسط شرکت های بخش خصوصی تامین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم اندک حمایت های مالی متولیان از ورزش کارگری خراسان جنوبی

سهم اندک حمایت های مالی متولیان از ورزش کارگری خراسان جنوبی