مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 بهمن 1401 ساعت 09:152023-01-29اقتصادي

اولویت ها و برنامه های معاون جدید اقتصادی استاندار قزوین


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین گفت: در نظر داریم تا از اعتبارات دولتی به عنوان یک اهرم محرک در اقتصاد استفاده کنیم، - ایسنا/قزوین سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری قزوین گفت: در نظر داریم تا از اعتبارات دولتی به عنوان یک اهرم محرک در اقتصاد استفاده کنیم، برنامه هایی که درخصوص آن طرح ریزی شده، عمدتاً پروژه محور است و به نوعی محرک توسعه به شمار می رود؛ پیشبرد پروژه های نیمه تمام اقتصادی استان و اجرای برخی پروژه های اقتصادی جدید بخشی از دغدغه های معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری قزوین است.

علی رحمانی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: بودجه هر استان بر اساس 2 شاخصه جمعیت کارکنان دستگاه های دولتی که به اصطلاح بودجه جاری است و میزان پروژه های عمرانی مشخص می شود.

وی با بیان اینکه میزان بودجه تخصیصی قزوین در حوزه جاری از جایگاه منطقی و قابل قبولی برخوردار است، افزود: میزان دقیق بودجه استانی برای سال آتی هنوز در صحن علنی مجلس مطرح نشده است اما پیش بینی ها مبنی بر افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت است که این میزان افزایش به نظر منطقی است.

این مسئول عنوان کرد: در خصوص افزایش بودجه عمرانی استان برای سال 1402 در تلاش هستیم تا به عددهای منطقی و مطلوب برسیم هرچند که این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ها و برنامه های معاون جدید اقتصادی استاندار قزوین

اولویت ها و برنامه های معاون جدید اقتصادی استاندار قزوین