مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 21:402023-01-28ورزشي

افتتاح و بهره برداری از 15 پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی در گلستان


همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی 15 پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 2170 میلیارد ریال در سطح شهر گلستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهارستان، سید محمد میرزمانی شهردار گلستان عصر امروز در نشستی با خبرنگاران که با حضور رییس و اعضای شورای شهر گلستان در محل سالن جلسات شورا برگزار شد، اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر تعداد 15 پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی و خدماتی با اعتباری بالغ بر 2170 میلیارد ریال در نقاط مختلف شهر گلستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی افزود: در دوره جدید فعالیت دوره ششم شورای اسلامی شهر و با همت و تلاش مجموعه مدیریت شهری گلستان و با توجه به دو اصل محله محور و برنامه محور بودن و رعایت انضباط مالی در پروژه ها، عملیات اجرایی احداث طرح های عمرانی و خدماتی در جهت رفاه حال شهروندان و افزایش سرانه های شهری در حوزه های مختلف به اجرا در آمده که تعدادی از این پروژه ها با حضور مقامات ملی و استانی همزمان با دهه فجر افتتاح و مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

شهردار گلستان با اشاره به احداث و بهره برداری از 4 زمین چمن و 2 بوستان در طی چهار ماه پایانی سال گذشته در شهر گلستان بیان کرد: با تعامل و همکاری بین مجموعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح و بهره برداری از 15 پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی در گلستان

افتتاح و بهره برداری از 15 پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی در گلستان