مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:452023-01-28اقتصادي

اعتبار 100 میلیارد تومانی برای لایروبی تالاب انزلی


مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: سازمان بنادر و دریانوردی 100 میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی تالاب انزلی اختصاص داده است.

- حسین یونسی امروز، 8 بهمن ماه در نشست بررسی میدانی معضلات و مشکلات تالاب بین المللی انزلی که در بندرانزلی برگزار شد، اظهار کرد: سازمان بنادر و دریانوردی 100 میلیارد تومان اعتبار برای لایروبی تالاب انزلی اختصاص داده است.

یونسی با تاکید بر اینکه منتظر بودجه نماندیم تا اسناد مناقصه را آماده کنیم، افزود: اسناد مناقصه را آماده کردیم و به محض اینکه محیط زیست مجوز نهایی را بدهد این کار انجام می شود.

یونسی تصریح کرد: 5 پهنه اصلی در تالاب انزلی باید رسوب برداری شود ولی به شرط اینکه 800 قایقران انزلی بتوانند در آن پهنه ها تردد کنند و مسافران و گردشگران را جابجا کنند.

وی با تاکید اینکه یک کارگروه با فوریت تشکیل شود، گفت: انتخاب پیمانکار نیز زمان بر است و باید هر چه زودتر در این خصوص ورود کنیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان گیلان گفت: علی رغم کاهش تراز آب دریای خزر و در چند سال اخیر ارتفاع آب یک و نیم پایین آمده است و کناره های بلوار خشک شده با پیگیری های مسئولان، با لایروبی های انجام شده و توانستیم اسکله ها را به شرایط ایده آل برسانیم که کشتی ها بدون محدودیت تردد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار 100 میلیارد تومانی برای لایروبی تالاب انزلی

اعتبار 100 میلیارد تومانی برای لایروبی تالاب انزلی