مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 18:052023-01-28سياسي

220 هزار هکتار از اراضی اردبیل دارای طرح کاداستر هستند


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل گفت: در حال حاضر برای 220 هزار هکتار از اراضی کشاورزی اردبیل طرح کاداستر تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نادر تقی زاده بعدازظهر شنبه در مراسم گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان امور اراضی اظهار کرد: خاک زراعی یکی از موهبت های مهم خدادادی است که در حراست و حفاظت از آن باید تمامی دستگاه های ذیربط کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه خاک زراعی بستر مناسب برای حاکمیت امنیت غذایی در کشور است، خاطرنشان کرد: خودکفایی در محصولات استراتژیک و راهبردی در سایه پاسداری از اراضی کشاورزی محقق خواهد شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل مهمترین خطرات زمین های زراعی را پدیده زمین خواری دانست و افزود: زمین خواری بلای جان منابع طبیعی است و بر این اساس باید در حفاظت و صیانت از اراضی کشاورزی بیش از پیش تلاش کنیم.

تقی زاده حد نگاری، صدور سند و رفع تداخلات را از مهمترین اقدامات انجام شده در سازمان جهاد کشاورزی برای مقابله با زمین خواری اعلام کرد و گفت: تاکنون بیش از 220 هزار هکتار برای زمین های زراعی نقشه کاداستر تهیه شده است که امیدواریم تا سه ماهه اول سال آینده با رفع مشکلات تداخلات اراضی کشاورزی با منابع طبیعی تمامی زمین های کشاورزی اردبیل تحت پوشش طرح کاداستر قرار گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

220 هزار هکتار از اراضی اردبیل دارای طرح کاداستر هستند

220 هزار هکتار از اراضی اردبیل دارای طرح کاداستر هستند