مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 17:552023-01-28سياسي

دانشگاه قم به قطب جذب دانشجوی خارجی تبدیل می شود


رییس دانشگاه قم با تاکید بر ورود جدی دانشگاه قم در حوزه بین الملل بیان داشت: بدنبال آن هستیم تا دانشگاه قم به قطب جذب دانشجویان بین المللی در کشور تبدیل شود.

- حجت الاسلام و المسلمین احمد حسین شریفی، ظهر شنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان قم بیان داشت: دانشگاه قم یک دانشگاه جوان است که در نظام رتبه بندی دانشگاه ها رتبه سی و سوم را کسب کرده که این رتبه بندی ها بر اساس ارزیابی تمامی محورها به خصوص در حوزه آموزش است.

رییس دانشگاه قم افزود: در گذشته مجوز بازنگری در سرفصل های درسی را نداشتیم و برای این امر باید به وزارت علوم درخواست داده می شد و مجوز لازم می بایست از سوی وزارتخانه صادر می شد که امروز این امکان برای دانشگاه وجود دارد که تصمیمات در این حوزه را مستقل بگیرد و اجرایی کند.

وی بیان داشت: 15 واحد درسی در حوزه کارآفرینی و مهارت افزایی متناسب با نیازهای استان به دروس دانشجویان اضافه شده که در گذشته دو واحد بوده است که در مهر ماه سال آینده این سرفصل ها اجرایی می شود.

حجت الاسلام شریفی بیان داشت: از ماموریت اصلی ما برپایی کارگاه های دانش افزایی و مهارت محور برای اساتید و دانشجویان است که در این کارگاه ها شیوه های آموزش و نحوه تعامل با دانشجویان آموزش داده خواهدشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه قم به قطب جذب دانشجوی خارجی تبدیل می شود

دانشگاه قم به قطب جذب دانشجوی خارجی تبدیل می شود