مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 17:502023-01-28فرهنگي

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر از 10 بهمن ماه در کرمانشاه


معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر از 10 بهمن ماه در کرمانشاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جمال برفی بعد از ظهر شنبه در نشست خبری که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، استادان حوزه خوشنویسی و هنرهای تجسمی و جمعی از خبرنگاران که به منظور رونمایی از پوستر پانزدهمین جشنواره هنرهای تجسمی برگزار شد، اظهار کرد: هرساله جشنواره هنری فجر در حوزه های در حوزه فیلم، موسیقی، تئاتر و هنرهای تجسمی برگزار می شود که امسال استان کرمانشاه در سه بخش موسیقی، فیلم و هنرهای تجسمی میزبان خواهد بود.

وی با اشاره به توسعه جشنواره هنرهای تجسمی در سایر رشته ها، افزود: جشنواره هنرهای تجسمی فجر به عنوان اولین جشنواره و پانزدهمین دوره خود از تاریخ 10 تا 17 بهمن برگزار می شود و امسال علاوه بر نمایش آثار خوشنویسی آثار سایر هنرمندان در رشته های نقاشی، گرافیک، تهذیب، عکس، کاریکاتور و حجم و مجسمه نیز در نگارخانه میرزا رضا کلهر نمایش داده می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: جشنواره فیلم فجر نیز یکی دیگر از جشنواره هایی است که چهل و یکمین دوره جشنواره بین المللی آن به میزبانی استان کرمانشاه از تاریخ 16 تا 22 بهمن ماه برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر از 10 بهمن ماه در کرمانشاه

برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر از 10 بهمن ماه در کرمانشاه