مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 17:152023-01-28ورزشي

اولین دوره معرفت و مهارت افزایی هیات و تشکل های دینی برگزار می شود


اولین دوره معرفت و مهارت افزایی هیات و تشکل های دینی به همت سازمان هیات و تشکل های دینی، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

- اولین دوره معرفت و مهارت افزایی هیات و تشکل های دینی به همت سازمان هیات و تشکل های دینی، کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و وزارت ورزش و جوانان در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

هدف از برگزاری این دوره ها تقویت کیفی و کمی مجموعه ها و تشکل هایی است که فراتر از مناسک مذهبی فعالیت می کنند و در حال ارائه خدمات اجتماعی به مردم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حجت الاسلام مجید باباخانی -رییس سازمان هیات و تشکل های دینی- امروز شنبه(8بهمن ماه) در نشست خبری اولین دوره معرفت و مهارت افزایی هیات و تشکل های دینی که در تالار صفارزاده حوزه هنری برگزار شد با بیان اdنکه در این د,ره مخاطب ما هیات ها و تشکل های دینی هستند که جدای از مناسک صرف کارهای تربیتی، اجتماعی و رسانه ای انجام می دهند، اظهار کرد: در واقع این مخاطبین ما کسانی هستند که پیش از اینکه تنها برگزار کننده مراسم های مذهبی باشند به یک نهاد اجتماعی تبدیل شدند.

وی ادامه داد: در اصل مخاطبین اصلی ما کسانی هستند که از هیات به عنوان موتور محرک استفاده کرده و به سایر امور هم می پردازند، این دقیقا آن چیزی است که ما در مهرواره هوای ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین دوره معرفت و مهارت افزایی هیات و تشکل های دینی برگزار می شود

اولین دوره معرفت و مهارت افزایی هیات و تشکل های دینی برگزار می شود