مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:402023-01-28سياسي

موزه های فرش و سنگ کرمان در دهه فجر افتتاح می شود


رییس کمیته صمت ستاد دهه فجر استان کرمان از افتتاح موزه های فرش و سنگ به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی حسینی نژاد عصر امروز هفتم بهمن ماه در ستاد دهه فجر استان در محل سالن پیامبر اعظم (ص) استانداری اظهار داشت: باغ موزه فرش و موزه سنگ کرمان همزمان با روز ولادت امیرالمومنین(ع) در دهه فجر افتتاح می شوند.

وی با اشاره به اینکه برای نخستین بار کمیته صمت ستاد دهه فجر تشکیل شده است، بیان کرد: غبارروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با شهیدان به ویژه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی انجام می شود.

حسینی نژاد تصریح کرد: دستاوردهای بزرگی در حوزه صنعت و معدن در استان کرمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی داشته ایم که باید به مردم نشان داده شوند، به همین علت تور رسانه ای را برای بازدید خبرنگاران از صنایع استان در دستور کار داریم.

رییس صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اضافه کرد: 6 هزارمیلیارد تومان پروژه صنعتی و معدنی در استان کرمان طی دهه فجر افتتاح می شود.

همچنین علیرمضانی رییس کمیته صدا و سیمای ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمان در سخنانی بیان کرد: 70 عنوان برنامه در صدا و سیمای مرکز کرمان به مناسبت دهه فجر اجرا می شود که بیش از 10 هزار دقیقه برنامه است و ویژه برنامه های شبانه تلویزیونی و رادیویی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موزه های فرش و سنگ کرمان در دهه فجر افتتاح می شود

موزه های فرش و سنگ کرمان در دهه فجر افتتاح می شود