مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 16:252023-01-28اجتماعي

سامانه بارشی به اصفهان نزدیک می شود/ افزایش 6 درجه ای دمای هوا


کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: از روز دوشنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی در اکثر مناطق افزایش ابر و بارش باران و برف و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در نیمه غربی و جنوب استان پیش بینی می شود.

- آسیه آقایی کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی بیانگر استقرار جوی نسبتاً پایدار طی امروز و فردا بر روی استان است.

وی افزود: بر این اساس وضعیت جوی در اکثر مناطق به صورت صاف تا قسمتی ابری و در نیمه غربی مه رقیق، گاهی افزایش ابر و در مناطق مرکزی برای امروز مه و غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.

آقایی بیان کرد: از روز دوشنبه با نزدیک شدن سامانه بارشی در اکثر مناطق افزایش ابر و بارش باران و برف و وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در نیمه غربی و جنوب استان پیش بینی می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان گفت: فعالیت این سامانه تا روز پنجشنبه به تناوب بر روی استان ادامه خواهد داشت و شدت آن طی روز سه شنبه تا چهارشنبه خواهد بود.

وی با بیان اینکه آب گرفتگی معابر، کولاک برف در مناطق کوهستانی و مستعد و اختلال در تردد دور از انتظار نیست، عنوان کرد: کمینه دمای هوا، طی روزهای آینده به ویژه در نیمه غربی استان بین 5 تا 10 درجه افزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه بارشی به اصفهان نزدیک می شود/ افزایش 6 درجه ای دمای هوا

سامانه بارشی به اصفهان نزدیک می شود/ افزایش 6 درجه ای دمای هوا