مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 15:352023-01-28اقتصادي

اتصال نیروگاه دوکوهه اندیمشک به شبکه سراسری برق


مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان از سنکرون موفقیت آمیز واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک به شبکه سراسری خبر داد.

- محمود دشت بزرگ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: واحد گازی 307 مگاواتی نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک شب گذشته به صورت موفقیت آمیز به شبکه سراسری سنکرون و متصل شد.

وی افزود: این پروژه یکی از طرح های مصوب شبکه برق استان بوده است، افزود: بعد از سنکرون موفقیت آمیز این نیروگاه به شبکه سراسری، سرویس نهایی نیروگاه انجام و به شبکه برق منطقه ای خوزستان متصل خواهد شد و در پیک تابستان 1402 در مدار خواهد بود.

دشت بزرگ تصریح کرد: نیروگاه سیکل ترکیبی دوکوهه اندیمشک مجموعا 451 مگاوات ظرفیت دارد و واحد بخار آن با 144 مگاوات در سال های آینده وارد مدار خواهد شد؛ این نیروگاه از نوع کلاس f با راندمان بالا و آخرین تکنولوژی روز دنیا توسط گروه مپنا احداث شده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان اظهار کرد: نیروگاه دوکوهه اندیمشک باعث بهبود افت ولتاژ شمال خوزستان می شود و آرایش و پایداری شبکه برق در این منطقه را که چالش هایی در این زمینه داشت برطرف می کند و در حالت کلی تر باعث افزایش تولید و در نتیجه پایداری شبکه برق خوزستان می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال نیروگاه دوکوهه اندیمشک به شبکه سراسری برق

اتصال نیروگاه دوکوهه اندیمشک به شبکه سراسری برق