مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:552023-01-28اجتماعي

بارش 15 سانتی برف در برخی مناطق یزد/افزایش تدریجی دما از امروز


هواشناسی استان یزد با اعلام بیشترین بارش ها از ایستگاه های هواشناسی ندوشن و صدرآباد میبد به میزان 15 سانتی متر برف طی شبانه روز گذشته، از اعلام روند تدریجی افزایش دما از ظهر امروز در استان خبر داد.

- ایسنا/یزد هواشناسی استان یزد با اعلام بیشترین بارش ها از ایستگاه های هواشناسی ندوشن و صدرآباد میبد به میزان 15 سانتی متر برف طی شبانه روز گذشته، از اعلام روند تدریجی افزایش دما از ظهر امروز در استان خبر داد.

هواشناسی استان یزد بر اساس تحلیل و بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی، برای امروز شنبه هشتم بهمن ماه و فردا آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و در مناطق صنعتی و پرتردد شهری غبار صبحگاهی را برای استان پیش بینی کرده است.

هواشناسی از روز دوشنبه دهم بهمن ماه تا پایان هفته جاری با نزدیک شدن موج جوی به استان، گاهی افزایش ابر، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و در بعضی ساعات بویژه روزهای پایانی هفته بارندگی را پیش بینی کرده است.

همچنین علی رغم افزایش دما طی هفته جاری، طی امشب و فردا شب در مناطق کوهستانی و سردسیر استان همچنان سرما و یخبندان شبانه ماندگار خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی 24 گذشته بیشترین بارش ها از ایستگاه های هواشناسی ندوشن و صدرآباد شهرستان میبد به میزان 15، روستای طزرجان شهرستان تفت به میزان 13، روستای هفتهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 15 سانتی برف در برخی مناطق یزد/افزایش تدریجی دما از امروز

بارش 15 سانتی برف در برخی مناطق یزد/افزایش تدریجی دما از امروز