مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:502023-01-28اقتصادي

انتخاب نشان پیشتاز اقتصاد ایران را از معاون اول رییس جمهور دریافت کرد


گروه صنعتی انتخاب الکترونیک از سوی وزارت امور اقتصاد و دارایی و از میان 200 شرکت منتخب بخش خصوصی در ردیف 10 شرکت پیشتاز اقتصاد ایران قرار گرفت.

   - به گزارش سایت قطره و به نقل ازمرکز ارتباطات رسانه ای گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، نشان “پیشتاز اقتصاد ایران” از سوی معاون اول رییس جمهور و وزیر امور اقتصاد و دارایی، در آیین “رسم درستکاری” به 10 شرکت برتر اقتصاد ایران، اعطا شد.

در این آیین همچنین از پیشتازان اقتصاد ایران تجلیل و از سامانه تشخیص و تشویق فعالان اقتصادی قانونمند و خوش حساب با نام سامانه “تراز” رونمایی شد.

  دکتر محمدحسین فهیمی مدیرعامل گروه صنعتی انتخاب الکترونیک، تندیس و لوح تقدیر پیشتاز اقتصاد ایران را در این مراسم از دست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور و احسان خاندوزی وزیر اقتصاد دریافت کرد.

   در متن این لوح که به امضای احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد و دارایی رسیده، آمده است:  “کسب رتبه برتر جنابعالی به عنوان یکی از فعالان پیشتاز اقتصاد ایران در سامانه تراز وزارت امور اقتصاد و دارایی که با هدف ایجاد بستری شفاف برای تعامل و تقسیم بندی وظایف روشن دولت و بخش خصوصی راه اندازی شده است، نشان از درستکاری، شایستگی و تلاش های خستگی ناپذیر شما و همکاران محترمتان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب نشان پیشتاز اقتصاد ایران را از معاون اول رییس جمهور دریافت کرد

انتخاب نشان پیشتاز اقتصاد ایران را از معاون اول رییس جمهور دریافت کرد