مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 14:152023-01-28سياسي

جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت ضروری است


معاون آموزش، پژوهش و فرهنگ بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) گفت: جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت مسئله مهم به شمار می رود تا جشن های نیمه شعبان عالمانه برگزار شود.

- ساری- معاون آموزش، پژوهش و فرهنگ بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) گفت: جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت مسئله مهم به شمار می رود تا جشن های نیمه شعبان عالمانه برگزار شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمدرضا نصوری ظهر شنبه در جلسه برنامه ریزی برنامه های نیمه شعبان با بیان اینکه جلسه های مختلفی در استان برای دهه فجر و نیمه شعبان برنامه ریزی شده است، گفت: همایشی با حضور مدیران مهدیه ها و مساجد استان در بابلسر برگزار می شود.

وی با عنوان اینکه جشن های نیمه شعبان باید به صورت مردمی برگزار شود، خواستار فعال شدن مهدیه ها و مساجد در دهه مهدویت شد و گفت: جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت امری مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه محتواهایی برای برنامه های دهه فجر تهیه شده است، گفت: طی چهار ماهه اخیر هزار و 200 شبهه از سوی شبکه های ماهواره ای درباره حضرت امام زمان (عج) مطرح شده که پاسخگویی به آنها ضروری است.

حجت الاسلام نصوری عنوان کرد: نیمه شعبان در سال جاری با توجه به هجمه های دشمن و اغشاشات و غیره باید باشکوه برگزار و جشن های نیمه شعبان عالمانه برای دفع نگاه های انحرافانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت ضروری است

جریان سازی برای تعمیق فرهنگ مهدویت ضروری است