مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 13:552023-01-28حوادث

کشف خودروی قاچاق در رومشکان/ توقیف پراید با 21 کیلو تریاک


فرمانده انتظامی لرستان از کشف خودروی قاچاق در شهرستان رومشکان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار یحیی الهی امروز شنبه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مأموران شهرستان رومشکان در پی دریافت خبری مبنی بر اینکه فردی سودجو ماشین های خارجی را بدون پرداخت عوارض گمرکی وارد و اقدام به پلاک و سند کردن آنها با استفاده از خودروهای مشابه در شهرستان رومشکان می کند مطلع و پیگیری موضوع رابه صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی، افزود: مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی و با تشکیل اکیپی در ایست و بازرسی از محل موفق به کشف یک دستگاه خودرو کشنده رنو t520 قاچاق و فاقد پلاک شدند.

فرمانده انتظامی لرستان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش خودرو کشف شده را 60 میلیارد ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سردارالهی، ضمن هشدار به قاچاقچیان و متخلفان که اعمال مجرمانه آنان از دید پلیس مخفی نخواهد ماند، به شهروندان توصیه کرد: در صورت برخورد با اینگونه موارد بلافاصله از طریق 110 پلیس را در جریان قرار دهند.

توقیف پراید با 21 کیلو تریاک در لرستان وی در بخش دیگری از سخنان خود، بیان داشت: در راستای طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، ماموران مبارزه با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف خودروی قاچاق در رومشکان/ توقیف پراید با 21 کیلو تریاک

کشف خودروی قاچاق در رومشکان/ توقیف پراید با 21 کیلو تریاک