مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:152023-01-28سياسي

آغاز دوره مهارت افزایی هیات و تشکل های دینی از اواخر بهمن ماه


دوره معرفت و مهارت افزایی هیات و تشکل های دینی در 10 پهنه کشور از اواخر بهمن ماه 1401 در چهار لایه مدیران، مسوولان رسانه، حوزه خواهران و نوجوانان آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام مجید باباخانی رییس سازمان هیات و تشکل های دینی در نشست خبری نخستین دوره معرفت و مهارت افزایی هیات و تشکل های دینی که با عنوان ماه در حوزه هنری برگزار شد اظهار داشت: دوره ای که طراحی شده مخاطبش تشکل ها و هیئاتی هستند که فارغ از بحث مناسک صرف، برنامه های فرهنگی، تربیتی، رسانه ای و اجتماعی دارند یعنی مجموعه هایی که قبل و بعد از جلسات رسمی خودشان برنامه ریزی و فعالیت های اثرگذار دیگری نیز دارند و به عنوان مجموعه های فرهنگی شهر، استان و یا منطقه خود به شمار می روند.

وی افزود: این مجموعه به واسطه تنوعی که در فعالیت های خود دارند با بهره گیری از موتور موثر مناسک مذهبی نقش بیشتری در سطح استان ها ایفا می کنند و در کنار آن سامان دهی دیگر حوزه ها را نیز دنبال می کنند.

نکته مهم این است که این مجموعه ها که وارد دوره های تخصصی شدند نیازمند محتوای بیشتری هستند تا بتوانند در کنار یکدیگر هم افزا شوند.

باباخانی به زمان برگزاری دوره اشاره و عنوان کرد: این دوره در 10 پهنه سطح کشور برگزار خواهد شد و چند استان که در کنار یکدیگر هستند به عنوان یک پهنه قلمداد م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز دوره مهارت افزایی هیات و تشکل های دینی از اواخر بهمن ماه

آغاز دوره مهارت افزایی هیات و تشکل های دینی از اواخر بهمن ماه