مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-28اقتصادي

55 هزار تماس، منجر به اعزام امداد خودرویی شرکت گاز زنجان شده است


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مرکز مکانیزه 194 با خدمات شبانه روزی خود، در 9 ماهه 1401، پاسخ گوی 95 هزار و 557 مشترک زنجانی بوده است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: مرکز مکانیزه 194 با خدمات شبانه روزی خود، در 9 ماهه 1401، پاسخ گوی 95 هزار و 557 مشترک زنجانی بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان زنجان، رحیم سلیمانی نژاد با اشاره به اینکه با به کارگیری سامانه مکانیزه پست امداد و با یکپارچه سازی مدیریت امدادرسانی، خدمات گاز با کیفیت و حداقل زمان ممکن به همشهریان عرضه می شود، افزود: در 9 ماهه امسال، 95 هزار و 557 مشترک زنجانی با واحد پست امداد مکانیزه تماس تلفنی داشته اند.

وی با اعلام اینکه واحد پست امداد گاز زنجان به همراه 3 خودرو درسه شیفت کاری به مشترکان زنجانی خدمات ارائه می کنند، ابراز کرد: با استفاده از این سامانه، بلافاصله پس از تماس مشترک با شماره 194 مرکز امداد شرکت گاز استان زنجان، علاوه بر شماره تلفن تماس گیرنده، آدرس وی را نیز در مرکز امداد این شرکت ثبت و پس از آن خدمات امدادرسانی صورت می گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان ادامه داد: خودروهای سیار امداد گاز زنجان در مناطق غرب، شرق و مرکز شهر مستقر بوده و با مجهز بودن به سامانه امداد مکانیزه، امکان شناسایی موقعیت حادثه بر اساس موقعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

55 هزار تماس، منجر به اعزام امداد خودرویی شرکت گاز زنجان شده است

55 هزار تماس، منجر به اعزام امداد خودرویی شرکت گاز زنجان شده است