مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 12:102023-01-28سياسي

باید آرزوی برترین استعدادهای کشور معلمی باشد


هر موقع کاری کردیم که نخبه ترین جوانان و برترین استعدادها آرزویشان معلمی بود آن وقت مسیر جامعه درست است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در سی و سومین اجلاس سراسری مدیران دانشگاه فرهنگیان و نشست سالانه مسؤولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان که در اردوگاه شهید باهنر تهران اظهار کرد: باید خداوند بزرگ را شکر کنیم که نعمت معلمی را به ما داده است.

وی با بیان اینکه آینده جامعه در دستان توانمند معلمان است، ادامه داد: باید این حقیقت را باور داشته باشیم که همه امور کشور و آینده کشور و بشریت به دست توانای معلمان جهان و کشورمان رقم می خورد و اگر این باور را داشته باشیم، نوع نگاه به آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان متفاوت خواهد شد.

زلفی گل با تأکید بر اینکه بیشترین بها را باید به معلم ابتدایی و معلم کلاس اول دهیم، افزود: اگر مطالعه فراملی انجام دهیم، مشاهده می کنیم کشورهای پیشرفته، معلمان شان را از هر جهت قدر می دانند و انصافا در کشور ما از نظر احترام اجتماعی، جامعه قدردان معلمان است.

وی با بیان اینکه 11 سال در آموزش و پرورش در روستای چهل خانواری تدریس کردم و در همه دوره ها کار کردم، ادامه داد: آن دوران سیاه که باعث شد مراکز تربیت منقرض شود باید در تاریخ ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید آرزوی برترین استعدادهای کشور معلمی باشد

باید آرزوی برترین استعدادهای کشور معلمی باشد