مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 10:272023-01-28اقتصادي

اختصاص 890 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در اهر


سهم شهرستان از تسهیلات اشتغال 890 میلیارد ریال است که با تشکیل کمیته نظارت بر تسهیلات اشتغال در این خصوص و رصد متقاضیان واقعی این تسهیلات پرداخت شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار شهرستان اهر گفت: سهم شهرستان از تسهیلات اشتغال 890 میلیارد ریال است که با تشکیل کمیته نظارت بر تسهیلات اشتغال در این خصوص و رصد متقاضیان واقعی این تسهیلات پرداخت شود.

ابوالفضل غنی زاده، شنبه هشتم بهمن ماه، در جمع مسئولان شهرستان اهر، اولویت پرداخت تسهیلات اشتغال را به طرح های کارآفرینی با درصد پیشرفت فیزیکی بالا عنوان کرد و افزود: برای اینکه حق کسی در گرفتن این تسهیلات ضایع نشود از نهادهای اطلاعاتی و امنیتی درخواست داریم به نحوه پرداخت تسهیلات اشتغال و .

در ادارات نظارت داشته باشند.

وی در ادامه از عدم همکاری برخی بانک های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال به متقاضیان با بهانه ها و سختگیری های مختلف نیز انتقاد کرد و خواستار پرداخت سریع تسهیلات اشتغال برای متقاضیان واقعی شد.

فرماندار اهر، افزود: دولت به عنوان خادم، وظیفه دارد تسهیلات اشتغال را به دست مردم برساند و در این راستا نیز بانک های عامل باید با برداشتن سختگیری ها و بروکراسی اداری بی مورد تسهیلات را به دست مردم و خصوصا محرومین و روستاییانی که توان تامین ضامن کارمند را ندارند داشته باشن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 890 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در اهر

اختصاص 890 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی در اهر