مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:302023-01-28سياسي

ایجاد قرارگاه در هرمزگان برای نظارت بر اشتغال های ایجاد شده


مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: قرارگاه اشتغال با هدف نظارت میدانی و حضوری بر طرح های اشتغال ثبت شده در سامانه رصد در هرمزگان از 8 بهمن آغاز و تا بیستم اسفندماه ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مجتبی معین وزیری مدیرکل کار، تعاون و رفاه هرمزگان صبح امروز اظهار کرد: با هدف نظارت حضوری بر اشتغال های ایجادی ثبت شده در سامانه رصد توسط دستگاه های اجرایی استان و پیرو تاکیدات رییس جمهور محترم و دستور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قرارگاه اشتغال در استان هرمزگان  تشکیل شد.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان افزود: قرارگاه اشتغال در استان هرمزگان  همزمان با سراسر کشور از 8 بهمن 1401 آغاز به کار خواهد کرد و تا بیستم اسفند ادامه دارد.

  وی اضافه کرد: در مدت 40 روز فعالیت قرارگاه اشتغال در استان تمام طرح های ثبت شده در سامانه رصد که با هماهنگی یک مرکز مشاوره، اطلاع رسانی و خدمات کارآفرینی استان نظارت انجام شده، به صورت میدانی و حضوری بازدیدو گزارش تهیه خواهد شد.

معین وزیری افزود: گزارش های تهیه شده توسط ناظرین با داده های سامانه سانار تطبیق داده شده و راستی آزمایی خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مدیرکل کار هرمزگان چند روز قبل نیز مستند به آمار مرکز آمار ایران اعلام کرد که بیکاری در هرمزگان 11 درصد در پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد قرارگاه در هرمزگان برای نظارت بر اشتغال های ایجاد شده

ایجاد قرارگاه در هرمزگان برای نظارت بر اشتغال های ایجاد شده