مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:252023-01-28سياسي

کسی نمی تواند نور خدا را خاموش کند


قرآن نور خداست، کسی نمی تواند نور خدا را خاموش کند - حجت الاسلام  و المسلمین سید قاسم یعقوبی در گفت وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: دشمنان ما چون متوجه شدند یکی از عوامل اثرگذار در اقتدار ملت ایران قرآن  است به همین خاطر نسبت به قرآن اهانت می کنند تا جلوی رشد علاقمندان به قرآن را بگیرند.

امام جمعه نیشابور افزود: دشمن با توهین به قرآن می خواهد در اراده ملت ما خلل وارد کنند غافل از اینکه قرآن کتابی است که در طول 1400 سال هر چه دشمنان به آن بدی کردند او بیشتر عظمت پیدا کرد.

حجت الاسلام یعقوبی تصریح کرد: قرآن نور خداست، نور خدا را کسی نمی تواند خاموش کند کسانی که می خواهند نور قرآن را خاموش کنند همانند شب پره هایی هستند که از دیدن آفتاب ناراحتند و تلاش می کنند آفتاب را خاموش کنند.

  دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین امام جمعه نیشابور با ذکر این نکته که ما در آستانه دهه فجر و اعیاد رجبیه هستیم، تشریح کرد: براساس تاکیدات رهبری دهه فجر بهترین فرصت برای جهاد تبیین است تا نسل جوان ما بدانند انقلاب اسلامی برای چه بود؟ معنای شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی چیست؟ و اینکه چرا دشمنان علیه ما فعالیت می کنند؟  حجت الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: جوانان ما باید بدانند علت جنگ تحمیلی و تحریم چه بود؟ و هدف دشمن از این فشار اقتصادی چیس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسی نمی تواند نور خدا را خاموش کند

کسی نمی تواند نور خدا را خاموش کند