مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:102023-01-28بين الملل

هشدار اندیشکده آمریکایی نسبت به طولانی شدن جنگ اوکراین


اندیشکده «رند کورپوریشن» مرتبط به پنتاگون در گزارش جدیدی تاکید کرد، در حالی که مسکو و کی یف هر دو گمان می کنند که می توانند از ادامه یافتن جنگ سود ببرند، - اندیشکده رند کورپوریشن مرتبط به پنتاگون در گزارش جدیدی تاکید کرد، در حالی که مسکو و کی یف هر دو گمان می کنند که می توانند از ادامه یافتن جنگ سود ببرند، چنین رویکردهایی در راستای منافع واشنگتن نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری راشا تودی، گزارش مذکور تحت عنوان پرهیز از یک جنگ طولانی به قلم ساموئل چاراپ و میراندا پریبه، فرضیات عمومی درباره جنگ روسیه – اوکراین را می پذیرد اما خاطرنشان می کند که منافع آمریکا اغلب با منافع اوکراین همسوست، اما با آن مترادف نیست.

به گفته نویسندگان گزارش، این جنگ تا به الان صدمات اقتصادی، نظامی و اعتباری قابل توجهی را به روسیه وارد کرده است، بنابراین تضعیف تدریجی بیشتر آن احتمالاً دیگر جزو منافع ایالات متحده نیست.

براساس گزارش این اندیشکده که در سال 1948 برای ارائه توصیه هایی به نیروهای مسلح آمریکا شکل گرفت و از طرف دولت آمریکا و نهادهای خصوصی تامین مالی می شود، هزینه این تحولات برای غرب هم ناچیز نبوده است، از اختلال در بازارهای انرژی، موادغذایی و کود گرفته تا هزینه سر پا نگه داشتن دولت اوکراین از نظر اقتصادی که صرفا به مرور زمان چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار اندیشکده آمریکایی نسبت به طولانی شدن جنگ اوکراین

هشدار اندیشکده آمریکایی نسبت به طولانی شدن جنگ اوکراین