مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 09:002023-01-28اقتصادي

اشتغال زایی مددجویان تیران با راه اندازی مزرعه انرژی خورشیدی


مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تیران و کرون گفت: خودکفایی مددجویان و اشتغال زایی جوانان با راه اندازی مزرعه انرژی خورشیدی در تیران و کرون با ارائه تسهیلات انجام می شود.

- ایسنا/اصفهان مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تیران و کرون گفت: خودکفایی مددجویان و اشتغال زایی جوانان با راه اندازی مزرعه انرژی خورشیدی در تیران و کرون با ارائه تسهیلات انجام می شود.

مهدی شیرازی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تاکنون 450 طرح اشتغال زایی ویژه مددجویان کمیته امداد و دهک های یک تا پنج با ارائه تسهیلات قرض الحسنه تا سقف یک میلیارد ریال مورد حمایت قرار گرفته اند.

وی افزود: راه اندازی مزرعه انرژی خورشیدی جز مهم ترین موضوعات سرمایه گذاری و اشتغال زایی بوده که مددجویان هم از آن استقبال کرده اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان تیران و کرون با بیان اینکه 28 مرکز تاکنون راه اندازی شده، تصریح کرد: با اختصاص تسهیلات، 8 مرکز دیگر نیز راه اندازی و برق تولیدی آن وارد شبکه مصرف خواهد شد.

وی اضافه کرد: چنین فرصت های اشتغال زایی علاوه بر تولید ثروت، آلودگی نداشته و توانسته نیازهای کشور را در تأمین انرژی رفع کند.

شیرازی با بیان اینکه 470 میلیارد ریال تسهیلات برای طرح اشتغال زایی مددجویان و افراد جویای کار دهک های پایین در تیران و کرون پیش بینی شده، ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال زایی مددجویان تیران با راه اندازی مزرعه انرژی خورشیدی

اشتغال زایی مددجویان تیران با راه اندازی مزرعه انرژی خورشیدی