مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:492023-01-28دانش

دیدار رییس دانشگاه محقق اردبیلی با دبیران و اساتید مشاور انجمن های علمی دانشجویی


رییس دانشگاه محقق اردبیلی با دبیران انجمن های علمی دانشجویی این دانشگاه و همچنین اساتید مشاور این انجمن ها، دیدار و گفت وگو کرد.

- رییس دانشگاه محقق اردبیلی با دبیران انجمن های علمی دانشجویی این دانشگاه و همچنین اساتید مشاور این انجمن ها، دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازباشگاه دانشجویان ایسنا، دکتر اسماعیل چمنی در این نشست با اشاره به فعالیت های ارزشمند انجمن های علمی دانشگاه طی سال های اخیر، گفت: از انجمن های علمی انتظار می رود در زمینه مهارت آفرینی و کارآفرینی فعال باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به همه گیری کرونا و ایجاد وقفه در برخی فعالیت های دانشجویی، انجمن های علمی باید به مسیر و رسالت اصلی خود برگردند، افزود: انجمن های علمی باید برای ایجاد شغل در رشته تحصیلی خود سرآمد باشند.

چمنی از حمایت همه جانبه هیات رییسه دانشگاه از فعالیت های انجمن های علمی خبر داد و تصریح کرد: ضروری است به سمت علوم نوین، هوش مصنوعی و رباتیک که بتواند با دنیا ارتباط برقرار کند، حرکت کنیم.

رییس دانشگاه محقق اردبیلی فعالیت انجمن های علمی در حوزه پژوهش، نوآوری و فناوری را مهم دانست و خاطرنشان کرد: اساتید مشاور، مانند پدران معنوی دانشجویان هستند و از آنان انتظار می رود به صورت همه جانبه کمک حال دانشجویان باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار رییس دانشگاه محقق اردبیلی با دبیران و اساتید مشاور انجمن های علمی دانشجویی

دیدار رییس دانشگاه محقق اردبیلی با دبیران و اساتید مشاور انجمن های علمی دانشجویی