مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 بهمن 1401 ساعت 08:352023-01-28سياسي

اختصاص ردیف بودجه به ساخت خوابگاه های متاهلی در لایحه بودجه 1402


در لایحه بودجه 1402 به منظور کمک به احداث، تکمیل و تغییر کاربری فضاها برای ایجاد خوابگاه دانشجویان متاهل وزارتین بهداشت و علوم مبلغ 700 میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لایحه بودجه سال 1402 هفتم دی ماه از سوی رییس جمهور برای تصویب به مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

در این لایحه بودجه در تبصره 9 که به آموزش، پژوهش و فرهنگ می پردازد، دانشگاه ها اجازه دارند تا سقف عملکرد درآمد اختصاصی نسبت به اخذ تسهیلات بانکی با اولویت ساخت خوابگاه های دانشجویان متأهلین و خرید تجهیزات آزمایشگاهی اقدام کنند.

در تبصره 9 ماده واحده کلان لایحه بودجه 1402 آمده است: تبصره 9 آموزش، پژوهش و فرهنگ (بخش اول احکام یکساله) الف - به دانشگاهها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک های علم و فناوری اجازه داده می شود با تصویب هیات امنای خود تا سقف عملکرد درآمد اختصاصی سال 1401 نسبت به اخذ تسهیلات از بانکها از محل توثیق اموال در اختیار خود اقدام کنند و در جهت تکمیل طرح های تملک دارایی های سرمایه ای خود با اولویت خوابگاه های دانشجویان متأهلین و خرید تجهیزات آزمایشگاهی خود مشروط به بازپرداخت اقساط از محل درآمد اختصاصی خود اقدام کنند.

همچنین ردیف جدیدی در بودجه سال آینده تحت عنوان ساخت خوابگاه های متاهلی با بودجه 700 میلیارد تومان در راستای اجرای قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص ردیف بودجه به ساخت خوابگاه های متاهلی در لایحه بودجه 1402

اختصاص ردیف بودجه به ساخت خوابگاه های متاهلی در لایحه بودجه 1402