مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 22:052023-01-27سياسي

حادثه سفارت آذربایجان سازماندهی شده و تروریستی نبوده است


وزیر امور خارجه کشورمان ضمن عیادت از مجروحین حادثه امروز سفارت جمهوری آذربایجان، گفت: این حادثه سازماندهی شده و تروریستی نبوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان امشب (جمعه) با حضور در بیمارستان شهدای تجریش تهران ضمن عیادت از مجروحین حادثه امروز سفارت جمهوری آذربایجان، از آخرین روند درمانی دو تن از کارکنان آن ها مطلع شد.

وزیر امور خارجه کشورمان در جریان عیادت از مجروحین حادثه امروز سفارت آذربایجان، گفت: تیم پزشکی بیمارستان شهدای تجریش از لحظات اولیه انتقال مجروحین برای نجات از دو تن از کارکنان سفارت دوست و برادر جمهوری آذربایجان اقدامات لازم را به عمل آوردند.

وی افزود: از ابتدای این حادثه و اطلاع از وضعیت، جناب آقای رییسی دستورات را برای رسیدگی به وضعیت و پیگیری قضایی و حقوقی و برخورد جدی با افرادی که در این مسیر قصور داشتند صادر کردند.

وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: مهاجم در همان لحظات اولیه توسط عوامل نیروی انتظامی دستگیر شده و از ظهر امروز بازجویی ها ادامه پیدا کرده و بر اساس گزارشاتی که من از وزیر کشور وزیر اطلاعات، اطلاعات سپاه و همچنین فرماندهی کل فراجا دریافت کردم، امروز با همکارم وزیر امورخارجه آذربایجان گفتگوی مفصل را به صورت تلفنی داشتم و در این گفتگوی تلفنی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه سفارت آذربایجان سازماندهی شده و تروریستی نبوده است

حادثه سفارت آذربایجان سازماندهی شده و تروریستی نبوده است