مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 21:552023-01-27سياسي

امیرعبداللهیان: حادثه سفارت آذربایجان، عملیات تروریستی و سازمان یافته نیست


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اقدام مسلحانه صورت گرفته علیه سفارت سفارت آذربایجان در تهران عملیات تروریستی و سازمان یافته نیست.

- وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: اقدام مسلحانه صورت گرفته علیه سفارت سفارت آذربایجان در تهران عملیات تروریستی و سازمان یافته نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین امیرعبداللهیان جمعه شب در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با رییس بیمارستان شهدای تجریش و سفیر آذربایجان در ایران پس از عیادت از مجروحان این حادثه تاکید کرد: از نظر دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی ایران، اقدام مسلحانه صورت گرفته علیه سفارت آذربایجان در تهران، عملیات تروریستی و سازمان یافته نیست و با انگیزه شخصی صورت گرفته است.

وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در این نشست مطبوعاتی با تشکر از تلاش پزشکان و پرسنل بیمارستان شهدای تجریش در ارتباط با درمان مجروحان حمله مسلحانه علیه سفارت آذربایجان در تهران تصریح کرد: از همان ابتدای حادثه آقای رییسی رییس جمهور دستور اکید صادر کردند که این حادثه از نظر حقوقی و قضایی پیگیری شود و در مورد یکایک کسانی که احیانا در این موضوع قصور داشته اند پیگیری های حقوقی و قضایی انجام شود .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیرعبداللهیان: حادثه سفارت آذربایجان، عملیات تروریستی و سازمان یافته نیست

امیرعبداللهیان: حادثه سفارت آذربایجان، عملیات تروریستی و سازمان یافته نیست