مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 18:302023-01-27سياسي

حبیبی: رویه کنونی پلتفرم ها مبتنی بر اقتصاد توجه و رقابت برای دیده شدن بیشتر است


رییس هیات مدیره سازمان مردم نهاد فضای مجازی پاک (فمپ) گفت: رویه و شیوه کنونی رفتار پلتفرم ها از آنجا که مبتنی بر اقتصاد توجه و رقابت برای دیده شدن بیشتر است، - محمد حبیبی رییس هیات مدیره سازمان مردم نهاد فضای مجازی پاک(فمپ)، در گفتگو با خبرنگار هنر و رسانه خبرگزاری فارس، در رابطه با تنظیم گری صوت و تصویر فراگیر در کشور گفت: در دوره اخیر تقسیم کار مناسبی میان ساترا و وزارت ارشاد نسبت به دوره های گذشته صورت گرفته است، اما هرجا فعالیت های شبکه نمایش خانگی در قالب صوت و تصویر فراگیر انجام می شود، نظارت بر آن به عهده ساترا است.

  حبیبی ادامه داد: موضوعی که در ایام اخیر باعث ایجاد مشکلاتی شده، عدم توجه و رعایت چارچوب ها و پایبند نبودن برخی از پلتفرم ها به قوانین و مقررات موجود در حوزه صوت و تصویر فراگیر کشور است.

به نظر می رسد برخی از پلتفرم ها علاقه ای ندارند که به مسائل قانونی عمل کنند و ریشه بسیاری از مسائل و حواشی اخیر را می توان در همین مسئله جستجو کرد.

*باید به دغدغه های فرهنگ اسلامی مردم احترام گذاشت مدیرعامل سازمان مردم نهاد فضای مجازی پاک افزود: عمل به قانون گاهی جنبه فرهنگی دارد و گاهی اقتصادی.

در جنبه اقتصادی کسی منکر این نیست که هرچه بخش خصوصی قدرتمند تری در درون کشور حضور داشته باشد، در نهایت به نفع کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیبی: رویه کنونی پلتفرم ها مبتنی بر اقتصاد توجه و رقابت برای دیده شدن بیشتر است

حبیبی: رویه کنونی پلتفرم ها مبتنی بر اقتصاد توجه و رقابت برای دیده شدن بیشتر است