مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 بهمن 1401 ساعت 16:572023-01-27فرهنگي

تصاویر ماندگاری از صبا، پایور و ظریف تا محمدرضا لطفی و شجریان


زمانی که نامی از موسیقی می آید، دقیقا نام و اثر کدام یک از هنرمندان موسیقی در ذهنتان تداعی می شود؟ موسیقی را با کدام هنرمندانش می شناسید؟ اصلا هرگاه که می خواهید کارهای روزمره را انجام دهید چقدر به سمت موسیقی می روید؟ چقدر موسیقی ایرانی و چقدر هنرمندان .

- "ادیب خوانساری، مرتضی محجوبی و مرضیه در ایستگاه رادیو در میدان ارگ تهران" زمانی که نامی از موسیقی می آید، دقیقا نام و اثر کدام یک از هنرمندان موسیقی در ذهنتان تداعی می شود؟ موسیقی را با کدام هنرمندانش می شناسید؟ اصلا هرگاه که می خواهید کارهای روزمره را انجام دهید چقدر به سمت موسیقی می روید؟ چقدر موسیقی ایرانی و چقدر هنرمندان خارجی را ترجیح می دهید و اصلا تا چه حد موسیقی در بهترین لحظه های زندگی شما همراهتان بوده است؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسیقی پدیده ای است که هر انسانی به هر جهت، چه مستقیم و چه غیرمستقیم با آن سر و کار دارد.

موسیقی هنری است که بخواهیم یا نخواهیم در زندگی ما هست، حال آن موسیقی نواخته شده با آلات موسیقی باشد یا صدای پرندگان و همچنین صدای اذان موذن که از گلدسته های مسجد به گوش می رسد.

موسیقی هنری است که بیش از سایر هنرها در زندگی انسان اثرگذار است و چه در شادی باشد، چه در غم و حتی کارهای روزمره ما را همراهی می کند و شاید حتی از کتاب هم برای انسان دوست بهت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصاویر ماندگاری از صبا، پایور و ظریف تا محمدرضا لطفی و شجریان

تصاویر ماندگاری از صبا، پایور و ظریف تا محمدرضا لطفی و شجریان